Blog

In mijn blog deel ik mijn kennis en geef ik praktisch toepasbare online marketing tips aan (startend) ZZP'ers.

Hiermee kun jij jouw website en andere marketingmiddelen stap voor stap verbeteren, zodat jij meer (potentiële) klanten aantrekt.

Hoger in Google #3: Google Reviews

Door Simone | april 5, 2021

Wil jij hoger komen in de zoekresultaten van Google? Zonder technisch gedoe? Er zijn veel stappen die jij gemakkelijk zelf kunt nemen om hoger te komen in de ranking van Google. In deze blogserie ‘Hoger in Google’ beschrijf ik een…

Wat kun jij als ZZP’er met LinkedIn?

Door Simone | maart 22, 2021

Heb jij wel eens de naam van iemand gegoogeld en is jou daarbij opgevallen dat LinkedIn profielen bijna altijd op de eerste pagina van Google verschijnen? Nog voor alle andere social media kanalen? Probeer het maar eens!  In dit artikel…

Zo voeg jij Vertrouwen toe aan jouw website

Door Simone | maart 15, 2021

Een bezoeker zal jouw website onverrichter zake verlaten als er een zeer belangrijk ingrediënt ontbreekt: vertrouwen. Vertrouwen is vaak eenvoudig en zonder veel technisch gedoe op jouw website toe te voegen. Met vertrouwen haal jij méér rendement uit jouw website…

7 tips om méér rendement uit jouw website te halen

Door Simone | maart 8, 2021

Heb jij jouw website zelf gemaakt? En… haal je er veel rendement uit? Of is jouw website slechts een online visitekaartje? Misschien dacht jij dat je ‘klaar’ was toen jouw website eindelijk af was en online ging. Maar heb je…

Hoger in Google #2: Gebruikersvriendelijkheid

Door Simone | maart 1, 2021

Gebruikersvriendelijkheid (usability, user experience) is een van de criteria die Google hanteert bij het ranken van jouw website in de zoekresultaten. Een gebruikersvriendelijke website kan iemand met gemiddelde vermogens en ervaring moeiteloos gebruiken. Er wordt duidelijkheid  gecreëerd en denkwerk vermeden. – Steve…

Landingspagina

Hoe maak je een goede Landingspagina?

Door Simone | februari 22, 2021

Een landingspagina is een webpagina met slechts één hoofddoel: je bezoeker te stimuleren om een actie te nemen. Zo wordt jouw website bezoeker omgezet in een (potentiële) klant. Jouw bezoeker ‘landt’ op de landingspagina via een andere pagina van jouw…

9 redenen waarom ik jouw ideale webdesigner ben

Door Simone | februari 15, 2021

Toen ik in 2020 startte met mijn bedrijf werd mij van verschillende kanten gevraagd antwoord te geven op volgende vraag: Wat is jouw Unique Selling Point? Oftewel: Waarin onderscheid jij jezelf van jouw concurrenten? Je onderscheidend vermogen is een belangrijk…

Verleiden op internet – Aartjan van Erkel

Door Simone | februari 8, 2021

Aartjan van Erkel, de schrijver van dit boek is online copywriter, spreker en trainer. Nadat ik zijn boek ‘Maak ze gek!’ (2016) had gelezen waarin ik werd meegenomen in de wereld van copywriting, was ik zo enthousiast dat ik meteen…

Méér rendement uit je website met Calls to Action

Door Simone | februari 1, 2021

“Wat is het doel van jouw website?” Dat is een van de eerste vragen die ik stel wanneer ik start met het bouwen van een website voor een klant. Elke website heeft namelijk één of meer doelen. Het inzetten van…

Blog rond 3

Meer praktische tips om je website en online marketing te verbeteren, zodat jij meer (potentiële) klanten aantrekt?
Schrijf je dan nu in voor mijn nieuwsbrief.

Gratis checklist

Mockup e-book portret

Aangesloten bij

Simone Ravier Webdesign is aangesloten bij het NLGW, de brancheorganisatie voor Nederlands Geregistreerde Webdesigners.